Sylvia

Alla inlägg den 15 juni 2016

Av Sylvia - 15 juni 2016 22:00


Hej där...


Blev lite snuvad på solen idag! Efter lunch blev det ju strålande väder med både sol och härlig sommarvärme. Såg fram emot en mysig eftermiddag och kväll med en lång strandpromenad och kanske en stor glass med många kulor :)


Tji fick jag....


Solen försvann och stora svarta moln tornade upp sig. Ingen strandpromenad och inget middagssällskap så jag satt mig i bilen och tog mig en liten tur.


Det blev Mio, Rusta och IKEA.


Min shoppinglista var inte lång...en rund badrumsmatta och kanske någon solcellsbelysning till uteplatsen. Det blev inget av det!!


En förlängningssladd, en frottéhandduk, ett choklad till Melvin (hoppas jag kan låta det ligga tills fredag), en ljuslykta, värmeljus och ett doftljus....superroliga inköp...eller hur??


 


När klockan var halv åtta kom jag ju på att jag kanske skulle äta middag! Ikea blev min räddning och jag hann precis beställa innan restaurangen stängde.


 


Jag körde hem och slängde mig i soffan med min lilla ludna prinsessa.

Jag saknar mina killar!

Jag tänker på semestern och vad jag ska hitta på med dem. Jag önskar jag kunde ta dem på en resa till medelhavet och bada, busa och njuta av värme, sol och lata dagar.

Jag skulle själv behöva det sååå mycket....

Ren och skär avslappning utan krav och utan några måsten.


"i Just need some time in a beautiful place to clear my head"


 


Den lilla ljuslykta i klarglas som fick följa med mig hem från Mio.

Den blev fin tillsammans med Tine K ljuslyktorna.


 


Kram

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards