Sylvia

Alla inlägg under maj 2016

Av Sylvia - 1 maj 2016 21:14


Hej där...

Jag fick en riktigt trevlig Valborg igår. Bättre än jag vågat hoppas på.

Daniels syster och man firade med ett par andra men öppnade sitt hem även för Daniel, hans killar och mig. Eftersom Melvin inte skulle göra något så fick jag låna med mig honom också. Olli var med sina kompisar.


En mycket trevlig kväll med god mat, dryck och sällskap.


Självklart blev det ett obligatoriskt besök nere på stranden för att se majbålet, även om det faktiskt bara blev jag, Daniel och Chilla. övriga sällskapet valde att stanna inne i värmen och barnen hade fullt upp med lek.


Tack familjen Weiland för en trevlig kväll!

Idag välkomnar vi härliga

M A J

Äntligen lämnar vi hösten och vintern och ser fram emot våren, flytten och en lång härlig sommar.

Det har varit en skön söndag. Lugn morgon med kaffe på sängen och nyköpta bullar till frukost. Solens strålar har nått oss hela dagen, ett gott tecken och en bra början på månaden.

Efter kvällsmat på Primo (min blivande granne) med Daniel och hans grabbar tog jag Chilla på en lång och skön promenad längs stranden.

Nu börjar den tiden då vi bara går och går och njuter av vårt fina Rydebäck.

Nu håller jag och Chilla kväll i soffan. Värmefilten är på och ljusen är tända.

Jag saknar mina fina!

Imorgon fyller Melvin 11 år och jag kommer inte att vara där när han blir väckt med presenter och sång. Det gör så ont...så jävla ont.

Jag ska ställa klockan extra tidigt för även om jag inte är med och väcker honom, vill jag vara där och krama om honom innan han går till skolan.




Slösa med er kärlek...

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards