Sylvia

Alla inlägg den 10 maj 2016

Av Sylvia - 10 maj 2016 21:19


Go'kväll

Vi har nyss kommit in från en lång härlig kvällsrunda...Chilla, jag och Melvin.


Melvin fick rollerblades av morfar i lördags och nu...

ÄNTLIGEN

....kunde jag locka med EN av mina grabbar på en Chillapromenad :)

Chilla drog Melle en bit!


Några vurpor blev det...


Men med alla tänkbara skydd så skrattade vi bara åt dem!


Melvin utanför Rydebäcks Stationsgata 41...vår nya adress inom kort.

TRE DAGAR KVAR


Idag har jag kämpat på med flyttpackningen igen. Några lådor till har det blivit. Skönt!

Tvättställningen får samsas med flyttlådor, resväska (full med vinterjackor) och kg-kulor med mera...

R ö R A!!!!!!!

Jaja...det är ju tillfällig röra så jag står ut.

Förkylningen är kvar. Den kändes till och med mycket sämre imorse trots att jag sov gott inatt. Hes och kli i halsen. Hängig och matt i kroppen.

Men det har faktiskt känts bättre igen i eftermiddag och ikväll....

Håller tummarna för att det fortsätter åt rätt håll.


"Hälften av det du oroar dig för händer aldrig.
Resten händer ändå..."

Så är det! Mitt nya mantra som jag ska upprepa för mig själv om och om igen. Att oroa sig lönar sig sällan utan slösar på din energi istället. Inte lätt att intala sig att man inte ska oroa sig när man nu gör det!!!

MEN

Orden ovan kan kanske ge lite eftertanke.

Kram fina ni
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards