Sylvia

Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Sylvia - 6 maj 2016 21:07


Hej där...

Jag sitter här i soffan och slötittar på Let's dance. Jag och Chilla. Killarna hänger med kompisar.

Mina fina har kommit till mig idag :)
Underbart!

Melvin möttes av en trappuppgång smyckad av färgglada ballonger.


Han gjorde entré på en guldfärgad airboard :)

Sötnosen!


Oliver, min underbara tonåring får man ju helst inte fotografera men han kom också idag.

Jag är så glad över att få rå om dem igen.


Jag har ju glömt att berätta att jag och
Oliver var på återbesök på lasarettet förra fredagen. Vi festade loss på goda smörgåsar i väntan mellan röntgen och läkarbesök. Allt såg bra ut och fingret ser ut att läka som det ska.

Han har börjat vänja sig vid sin gipsade hand. Att det fina vädret kom nu är vi tacksamma för. Han och kompisarna hänger mest på KG.


Idag om en vecka är det fredagen den 13:e!

Det är också dagen för tillträdet för min och killarnas nya lägenhet.

Ny milstolpe!

Jag är faktiskt så jä...kla nervös nu!! Jag längtar men är samtidigt så rädd för att jag inte ska få det som bilderna jag har i mitt huvud.

Jag är lite rädd för att min ork inte räcker till.

Jag har inte ens börjat packa!

OLIVERS RUM


MELVINS RUM


Men det kommer att bli bra...eller hur?

PS.
Har ni några trädgårdsmöbler som ni tänker byta ut så tänk på mig innan ni slänger det :)

Trevlig fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards