Sylvia

Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Sylvia - 5 maj 2016 22:56


Go'kväll

Idag har jag bakat kladdkakor till Melvins kalas. Han har beställt just kladdkakor och pizza till sitt kalas på lördag.

Medan kladdkakorna gräddades i ugnen passade jag på att njuta av solens strålar.

Inte bara jag...


På eftermiddagen kom Daniel hit och vi körde en runda till Ålabodarna och Sundvik.


I Ålabodarna har jag varit förut men inte i Sundvik.

...och tänk...D Ä R låg det...

Mitt DRöMHUS.


Med denna magiska utsikt.


Med denna fantastiska trädgård (tror att det tillhörde huset).


Vilket ljus, vilken himmel :)
Vilket foto :)


H ÄR vill jag bo!


Här skulle min själ få ro! Här skulle jag få njuta av varje solnedgång.


Vackert så att man blir tagen!

Tänk att få bo här med Glumslövs backar, Hilleshögs dalar och strandpromenaden som grannar.

Åh...suck!

Vi avslutade vår tur med middag på Basilika sen körde vi hem.

Denna kväll avrundades med en solnedgång från ännu en vacker plats...


Rydebäcks brygga


Jag älskar stranden, havet och solnedgångar.

Tack för i dag!

Imorgon kommer mina fina.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards