Sylvia

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Sylvia - 3 maj 2016 21:49


Go kväll!!

För äntligen är det kväll så man kan lägga sig....

J A G V E T

Det låter aptråkigt!!

Men idag har jag varit så trött att jag nästan blivit rädd för mig själv.


Jag har sovit mindre bra några nätter men inte SÅ dåligt.

Jag är inte förkyld, har inte haft ont i magen eller huvudet.

Så varför?

Jag känner av pollenallergi, lite snuvig och det svider och kliar i ögonen...kan det vara det? Pollentrötthet?


Allt exploderar ju nu när värmen och solen kommit. Jag har annars inte jättestora problem av pollen.

Jag fattar inte annars var denna enorma trötthet kommer ifrån.

Hur som helst så ska jag snart släcka ner här och krama kudden!

M E N

Först måste jag ge er ett supertips!

Är ni torra i huden? Jag är....

SUPERTORR

I julklapp fick jag några olika handkrämer från Body shop i en presentförpackning av min svägerska. Förr förra veckan påbörjade jag en ny tub.



SHEA

Jag blev helt GALET kär i doften!!

Handkrämen är superbra och tränger in i huden snabbt. Jag hatar handkrämer som gör en "kletig" länge.

Men DOFTEN alltså!

Jag har köpt eau toilette med samma doft..


Nu när våren...och snart sommaren står för dörren behöver huden akut återfuktas. Känns inte så kul att blotta vit och narig hud.

Så idag köpte jag en liten burk kroppssmör i samma serie...

Med samma DOFT...


Har budskapet kommit fram...

SHEA luktar såååååå GOTT!


Hoppas ni haft en bra tisdag.


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards