Sylvia

Alla inlägg den 30 april 2016

Av Sylvia - 30 april 2016 10:16


God förmiddag!


Jag och Chilla myser i soffan och tittar på TV4's morgonprogram där det handlar om kungens 70-årsdag.

GLAMOUR :)

Killarna är nu i huset och som vanligt saknar jag dem sjukt mycket!

Fredagen inleddes med fotbollsmatch på hemmaplan för Melvin och hans lagkamrater.



Här tackar Fortunakillarna publiken som hjälpt till att heja fram laget till en vinst med 3-2 mot Viken.

Det kändes ensamt att komma upp till en tom lägenhet. Nerkyld och lite ledsen kröp jag ner hos Chilla i soffan och försökte få upp värmen.


Chilla saknar killarna och hon går alltid och letar efter dem när de inte är här. Varje gång vi varit ute och kommer hem igen viftar hon på svansen och springer in i tron om att killarna är där. Det lägger sig efter några dagar....

Här ligger hon i Olivers rum.

Mitt i Let's Dance bultade det på dörren. Både jag och Chilla flög upp ur soffan i ren förvåning. Vi väntade inga gäster!

Utanför dörren stod D med sina grabbar ned famnen full av godis, blommor och en present!


Världens bästa uppfinning - värmefilten - hade de med sig till mig.

Kunde inte bli mer passande eftersom jag inte fått upp värmen efter matchen.


Dessa fina killar!

Är det något jag har mycket av i mitt liv så är det väl killar :)

Så tacksam för denna överraskning som gjorde min fredagskväll mindre ensam och tung.


13 dagar..

Mentalt hänger jag inte riktigt med. Jag har inte börjat packa än och jag känner mig trött och sliten.

Jag vill inget hellre än att komma på plats i den nya lägenheten, men att flytta för andra gången på mindre än ett år tar på krafterna.

Vänner....

Någon gång från lördagen den 14/5 till torsdagen den 19/5 lär min flytt äga rum. Är det någon som har möjlighet att hjälpa till att bära?


Framförallt behöver jag hjälp med en bil med dragkrok!

VALBORGSMÄSSOAFTON


Än vet jag inte hur min afton ska firas. D verkar ha någon plan! Mer än så vet jag inte.

Men först ska jag ta en promenad med den ludna och sen blir det såklart en fotbollsmatch också :)

Var rädda om er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards