Sylvia

Alla inlägg den 26 april 2016

Av Sylvia - 26 april 2016 10:07


Godmorgon!!

Vaknade upp i ett soligt Kalmar på Frimurarhotellet. Vi åt god hotellfrukost och nu sitter vi i bilen påväg söderut igen med "Money for nothing" med Dire Straits på skaplig nivå!

Igår blev vi alltså uppdaterade på vårt mäklarsystem. Dagen och kvällen gick förutom det i maten, dryckens och fotbollens tecken.

L U N C H


Fantastisk god lunch på Postgatan!


"Små" kanelbullar till fika!


Kalmar - HIF på Guldfågeln arena
Vinst till HIF med 3-2.
Svängig match och HIF övertygar inte mig på något vis.


Oxbringa på arenan före matchen.


I pausen stod detta och väntade...


Efter matchen hängde vi i baren på vårt hotell...


Goda drinkar som fick igång våra stelfrusna kroppar :)

H O T E L L F R U K O S T


Älskar hotellfrukost!


Ha en god tisdag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards