Sylvia

Alla inlägg den 25 april 2016

Av Sylvia - 25 april 2016 11:31


Hej där...

Tittar in här lite snabbt från bilen påväg till Kalmar med jobb.

Utbildning i nytt mäklarsystem står på programmet. Ikväll blir det middag på Guldfågeln arena och match mellan Kalmar och HIF. Därefter hotellövernattning och imorgon....

HOTELLFRULLE :)

Pappa tar hand om mina fina och den lilla ludna.

Coffee to go!

Igår fick jag och killarna en lugn dag tillsammans. Inte helt utan frustration och rastlöshet.

Oliver har ont i sin hand och kan varken spela fotboll eller PS4...och som tonåring VAD GöR MAN DÅ???


Det blev ett besök på Väla. Fotbollsskor står på önskelistan.


Det blev lunch på Mc Donalds och sen fortsatte vi in på Ikea.


Vi kollade på skrivbord till deras nya rum. Givetvis tittade de ut helt annat än vad jag och min plånbok tänkt :)

Någon som har kvällsjobb att erbjuda?


Mina fina killar! Älskar dem så och självklart vill jag ge dem det bästa tänkbara. Får klura ut en lösning, bearbeta min budget, trolla med knäna och hoppas på att Ikea kanske kör lite utförsäljning på just dessa saker!

19 dagar kvar till tillträde på Rydebäcks Stationsgata 41.


Tittar kanske in ikväll igen... 


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards