Sylvia

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Sylvia - 21 april 2016 19:02


Hej där...

Nu pustar jag ut i soffan efter ha kört järnet sedan jag kom hem från jobb!


Dammat, dammsugit, tvättat golv, tvättat en maskin tvätt och bakat.

Snart ringer det på dörren och Coop ska leverera min veckohandling. Världens bästa grej att kunna handla mat på nätet.


Imorgon kommer mina fina. Då gäller det att stå redo.

Redan imorgon kväll kör vi igång med en fotbollsmatch för Melvin. På lördag kör jag och några andra fotbollsmorsor städdag i Rydebäck med killarna i laget. Den aktiviteten avslutas med grillning och sedan ytterligare en match. Min bakning idag är till hemmamatchens fikaförsäljning.

På söndag spelar Oliver match i Höganäs. Vågar man hoppas på att jag får till ett besök i saluhallen och Butiken i magasin 36?

Någon som missat att fotbollssäsongen dragit igång???


Ikväll blir det faktiskt mys med lite hämtmat...som kommer med Daniel :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards