Sylvia

Alla inlägg den 8 april 2016

Av Sylvia - 8 april 2016 21:18


Hej där...

En dag var fjortonde dag har jag och Daniel möjlighet att träffas utan att någon av oss har våra barn!

Som sagt ingenting är enkelt eller okomplicerat i livet.

Man får göra det bästa av situationen.

Så igår medan aprilvädret skiftade från sol till regn och bjöd på enastående färgrika regnbågar, förberedde jag en tvårätters middag till mig och D.




Det blev verkligen ett guldskimrande ljus ute!


Enkelt, gott och så nyttigt som möjligt var mitt mål med middagen och recepten fick jag från en blogg som ni hittar bland mina länkar.

Nadjas kitchen

Här får man recept på redan uträknade viktväktarmåltider.




Krämig tagliatelle med rökt lax och citron.


Till efterrätt bjöd jag på hemmagjord daimglass. Recept från samma blogg.
Till det lite skivad frukt!

En mysig kväll och maten blev godkänd!

Idag...


....fylldes hemmet återigen av glada skratt och mina underbara killar och deras vänner!

...och wrestlinghamstern Roman :)

Oliver som har varit på skolläger i dagarna tre, hade en bag full av våta och smutsiga kläder som stod och väntade i hallen på mig.

MEN

Det tar jag så gärna och det är så härligt att få ha honom här igen. Han hade frusit om nätterna och hade inga torra skor (han vägrade ha gummistövlar) så det kändes så skönt att få ta hand om honom och ge honom varm o'boy. Känns bra att veta att han inte ska frysa inatt.


Melvin & Oliver ni är det bästa jag har och ni betyder så enormt mycket för mig.

Älskar er!

Ha trevlig fredagskväll...


Detta brev låg i brevlådan idag :)

35 dagar kvar

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards