Sylvia

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Sylvia - 4 april 2016 21:34


Go'kväll...

Ny vecka, nya tag...så heter det ju!

Idag har det varit kämpigt att ta nya tag.

Ännu en dal i livets berg- och dalbana.

Jag har inga ord utan känner mig mest tom och så förvånad!

Igår hade jag svårt för att somna och när jag väl gjorde det har jag drömt och vaknat, drömt och vaknat.

Höll på att missa tåget och har kämpat med gråten mest hela dagen.


Efter kvällsmaten tog jag en promenad till...ja ni vet, tror jag!


Jag och Chilla och en vacker solnedgång.


På en öde bänk satte vi oss för att titta på detta vackra skådespel. Lätta regndroppar föll och jag önskar ni kunde känna den underbara doften av sand, tång och vårregn.


Ute på bryggan var det stilla och fint även efter att solen gått ner. Vi satte oss här en stund och filosoferade och försökte hitta de positiva tankarna.


Gick hem i snabbt tempo, tog en runda inom affären och köpte lite frukt.




I det eviga kaoset så ska jag hålla mitt löfte till mig själv.

Alltså ingen nutella då ;)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards