Sylvia

Alla inlägg den 2 april 2016

Av Sylvia - 2 april 2016 16:29


Hej där...

Hade ingen riktig inspiration igår till att titta in här. överlämningarna av killarna tar energi och vissa gånger mer än andra. Igår blev det två vändor med min lilla bil för att få plats med alla väskor!! Jag önskar jag hade möjlighet att ha en hel uppsättning kläder hos mig så man slapp asa alla kläder fram och tillbaka.

Idag känns det mycket bättre! Men jag saknar mina killar.

D bjöd på taco igår och stora saftiga jordgubbar istället för blandgodis. Så snällt att köpa jordgubbar till mig! Det är fjärde dagen med vv-räknande och kroppen börjar vänja sig. Det är skitjobbigt när man är en sötisälskare som jag!



Påsken har åkt ut här hemma idag. Jag har varvat städning, pyssel och hundpromenader.

När jag kommer igång och vänder upp och ner på alla prylar här hemma så kan jag hålla på i timmar utan att tänka på något annat!


Påskriset med mina fina rosa fjädrar har ersatts av detta.


Det fina blockljuset fick jag av mina svärföräldrar i påskpresent. Det får stå framme ett tag till :)




Får inte till någon bra bild på mitt köksbord, men såhär ser det ut nu...


Om ni undrar var den STORA korgbrickan från Heddas Hus tagit vägen....


....Chilla får låna den!


Lite vår (penséer) utanför dörren också minsann!


Hortensia på soffbordet!


...och ljuslyktor såklart!

Det är idag 41 dagar kvar till jag får nyckeln till vår nya lägenhet. Det är som en berg- och dalbana inom mig. Längtar galet mycket samtidigt som jag är rädd för att det inte ska bli så bra som jag tänkt.


Tiden rinner iväg och jag VET att snart är jag där...

Ska bli enormt kul att få inreda den nya lägenheten. Jag ska möblera med byråer och sideboard så jag har många ytor att piffa på. Jag kommer faktiskt få fler ytor att fixa på än i huset.

Jag vet...jag lovade visa er mina moodboard's! Det får bli imorgon.

Nu mina fina läsare...ska jag hoppa in i duschen och sen ladda om för en bowlingkväll :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards