Sylvia

Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Sylvia - 30 mars 2016 21:30


Go'kväll...

Det känns som om det är tisdag men det är onsdag. Man blir lite vilsen i rutinerna när man varit ledig lite längre än vanligt och arbetsveckan tappar en dag, men dagen har flutit på bra.

Min eftermiddag har varit så vanlig som en helt vanlig eftermiddag kan vara.

Tvättat & lagat mat & tagit hand om mina killar.

Idag blev det fläskpannkaka på vårt matbord!




Tvätten tror jag inte att ni vill se någon bild på...

Så ni får se några bilder på Melvins wrestlinghamster Roman istället :)

Melvin hade honom ute på golvet en stund idag.


Sjukt svårt att få bra bilder...efter typ tjugo klick stod han så pass still att han fastnade på bild utan att bli suddig :) Söt :)

Min store påg har tränat ikväll. Så som träningarna ligger nu har Oliver träning måndagar och onsdagar och Melvin tränar tisdagar och torsdagar.

Vi har alltså fredagen fri...tjohooo! Sen är det ju oftast matcher både lördag och söndag när seriespelet sätter igång.

Jag och Chilla tog en lite längre promenad ikväll. Äntligen är kvällarna lite ljusare och bjuder på fågelkvitter.

Härligt!

Nästa vecka har jag tänkt komma igång med ordentliga promenader som ökar flåset och får upp pulsen. Alltså inga Chilla-promenader bara!

Idag har jag också börjat räkna pro points (Viktväktarna) igen. Sedan min lägsta vikt i somras har jag nu lagt på mig fyra kilo. Två av dem är ok men två ska bort. Det fria ätandet som varit länge nu har så sakteligen börjat sudda ut det sundare tänket. God mat, fika, godis, choklad, nutella...you name it!!

Nu får det helt enkelt bromsas i tid!

Är det NÅGOT jag är stolt över det senaste året så är det mina tappade 17 kg. Trots sorgen efter mamma, operation och skilsmässa så fixade jag min viktnedgång med ett stadigt minus varje vecka. Jag tänker INTE svika mig själv genom att glömma den prestationen och äta upp de kilona igen.

Det har jag lovat mig själv!!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards