Sylvia

Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Sylvia - 24 mars 2016 16:00


Hej där....


Igår kväll fick jag sista ledtråden av D och jag löste rebusen...


Vi ska till Brösarp :))


Vackra fina Österlen.


 


Vi ska övernatta i Brösarp. Där har man ju kört igenom några gånger men aldrig stannat till (vad jag minns).

Den vackra utsikten över Brösarps backar är gudomlig.


 


Var bor man när man ska övernatta i Brösarp då?


Jo det visade sig vara på deras fina Gästgifveri :)


 


Vilken underbar plats!!


     


Kan faktiskt inte tänka mig en mer rofylld och fin plats för att hämta energi!


Så tacksam!


Perfekt utgångspunk för att besöka nord västra Skånes konstrunda som inleds på fredag.


Är så förväntansfull!


Jag har varit sjukt ofokuserad idag och bara tittat på klockan. Jag vill bara komma iväg. Nu är jag äntligen hemma och ska packa ner min lilla packning och lämna Chilla till pappa för snart kommer D och hämtar mig!


Kram

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards