Sylvia

Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Sylvia - 14 mars 2016 20:35


Hej fina...

Det kändes befriande att få berätta om mina känslor igår :)

Tack för att ni ville lyssna!!

Ikväll ska jag inte bli så djup...

Ikväll ska jag bjuda på lite påskinspiration med lånade bilder från webben.

Jag tycker om påsken jättejätte mycket!


Detta påskris med vita och dimrosa fjädrar är helt underbart! OM ni sett dessa dimrosa fjädrar någonstans....

LET ME KNOW!!


Påsken behöver inte vara gul :)


Påskpynta en ljuslykta med ägg, fjädrar och halm.

Lägg märke till de små rosetterna som håller fjädrarna på plats i riset :)

Enkelt och fint!


Dekorera ditt kakfat!


Less is more...



Hur ska ditt påskris se ut?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards