Sylvia

Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Sylvia - 3 mars 2016 18:50


Go'kväll...

Det lät bra igår eller hur?

Städa, tvätta, baka...

Jag VAR faktiskt duktig igår och gjorde det mesta men allt blev inte klart och bakningen blev inte av.

Torsdagsmys

Imorgon åker killarna till huset och vi får inget fredagsmys, därför myser vi ikväll istället.

Burgare & kladdkaka

Vi har ätit hamburgare med pulled pork och till efterrätt åt vi nybakad ljummen kladdkaka.

Nu ligger vi i soffan i matkoma och övar engelska glosor.


Jag som bara skulle äta en kiwi när killarna åt kladdkaka :)

Fredag imorgon


Efter förra helgens uteblivna sovmorgnar så hade det ju varit trevligt att få en eller till och med två denna helgen!

Klurar lite på mitt nya sovrum. Nu kommer jag ju äntligen få ett eget rum och jag är minst lika glad för det som Melvin är för sitt.

Jag drömmer om att få bädda fint och inreda mitt sovrum.

Här är lite bilder som jag sparat ner på min moodboard :)


Naturfärger


I mitt sovrum kommer jag ha utgång till min uteplats.


Rosa?

Vi får väl se!

71 dagar kvar.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards