Sylvia

Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Sylvia - 26 februari 2016 18:44


F R E D A G

Oj vilken vecka...eller iallafall de första tre dagarna av denna veckan.

Som alltid när man varit ifrån jobbet några dagar finns det en hel del att göra när man kommer tillbaka. Särskilt när frånvaron inte är planerad och man inte hunnit förbereda och strukturera upp arbetsuppgifterna.

Dessutom kände jag mig inte alls bra i måndags och i tisdags. Att bada på Lalandia kanske inte är det bästa man kan göra med bihåleinflammation!

Men så mysigt vi hade det! Melvin var så glad och positiv och det känns bra.


Nu är jag ikapp på jobb igen och igår var första dagen på länge som jag kände mig friskare och lite piggare.



Passande nog blev jag då också utbjuden på middag av D.

Så himla mysigt det är att gå på restaurang sådär mitt i veckan. Lyxigt och ett perfekt sätt att ladda batterierna, prata och helt enkelt umgås. Härligt med vuxentid och en riktig energiboost.


Vi åt på Pinchos på Bruksgatan. De erbjuder sina gäster ett väldigt annorlunda koncept med smårätter som man själv beställer via en app som man laddar ner. Man hämtar själv maten vid köket när den är klar. Sen kan man betala via appen. Hit måste vi gå igen med barnen. Jag tror att de hade älskat detta. Maten var jättegod och priserna helt ok.


Äntligen har jag börjat få tillbaka smaken och lukten igen. Inte helt och hållet, men det är bättre så därför smakade maten extra gott bara för det :)

Fredag alltså!

Killarna har kommit. Helgen bjuder på barnkalas, ett som pågår i skrivande stund och ett på söndag, fotbollsmatch på Västergård och mello.


Nu ska jag köra och hämta Melle på kalaset på badhuset i Ramlösa Brunnspark.

Trevlig fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards