Sylvia

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Sylvia - 10 februari 2016 21:17


Go'kväll...

Nu har det gått några dagar igen utan uppdatering. Jag ber om ursäkt!

Min förkylning/bihåleinflammation är still going strong. Jag har inte riktigt marginaler till att vara hemma från jobb så jag jobbar på. När jag kom hem idag la jag mig i min säng och vaknade 1,5 timme senare av att pappa ringde!

Då var det mörkt ute!


Jag är helt slutkörd ska jag erkänna. Det här med oron och rädslan med knölen i bröstet som visade sig vara ofarlig tog slut på min sista energi.

Och förkylningen såklart!

Jag måste fylla på mitt batteri igen. Men jag vet inte riktigt hur.



Jag längtar väldigt mycket efter våren. Jag inbillar mig att energin kommer tillbaka då.

h o p p a s


Jag har googlat lite och letar bilder för att få mer inspiration till inredningen av min nya lägenhet.

Idéer och möjligheter finns. Men det finns ett M E N ett men som i sig också är en oro!

Allt kostar och jag försöker verkligen leta efter saker som jag vill ha till billigaste möjliga kostnad. Inte alltid så lätt!

Jag kommer att behöva köksstolar!
Sex stycken, allra helst åtta.

Idag har jag fyra. Två som tillhör matbordet som finns kvar i huset och två udda som vi hade som extra stolar.

Dessa extra stolar är plåtstolar i industriell stil. Köpta på Iems. Jag älskar dem och hade gärna haft fler av dessa.


Denna bilden av en matplats har jag i mitt huvud. Bordet på bilden är typ som mitt och här ser ni också plåtstolarna jag menar. Lampan är också så perfekt.


När man kollar runt på nätet hittar man så mycket fint.

Alternativet är att ha en soffa på ena sidan och stolar på andra.

Vad tycker ni?


Jag har ett alternativ som är en nödlösning och det är att fortsätta på den blandade stilen av stolar och köpa fler udda på loppis!
På så vis kan jag köpa en stol då och då när jag känner att pengarna räcker till.

Känner ni någon som har stolar i vintage- eller industriellstil som vill sälja till ett billigt pris så tänk på mig :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards