Sylvia

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Sylvia - 7 februari 2016 20:35


God afton...

Ligger nerbäddad i soffan med Chilla som värmedyna.

Hon här är inte riktigt kry :(

Förkylningen hänger med besked kvar och känns mer som om det ska bli bihåleinflammation eller något.

Ska snart bädda mer mig på riktigt. Har tvättat sängkläder idag och jag älskar att lägga mig i sängen med nytvättade sängkläder....men just nu känns det superjobbigt att behöva bädda!!! Knasigt men sant.

Hur har min helg sett ut då?



Helgbuketten :)

Tulpaner som D försett mig med! Så omtänksamt och underbart lyxigt.
Ginsten hade jag själv.
Blev en underbart vårlik bukett.


Dessutom står rosorna fint än. Har nog aldrig haft rosor så länge!

Jag har städat över lite här hemma och rymt upp lite nu när killarna lämnat mig igen.

H U R mycket kan man sakna och älska någon? Denna helgen har varit väldigt jobbig.

Oliver & Melvin jag älskar er mer än livet!


Mellofesten har dragit igång!
Det brukar vara lite extra festliga lördagar ned barnen och vänner.

Men som tur var behövde jag inte sitta hemma själv.

D bjöd på mello och middag!


Laxtournedos och sallad




Jag hade med mig en mellokaka!!

Idag har jag sett P05 på KG



Vinst 8-1 mot Leikin från Halmstad.


Nu säger jag & lurvisen god natt!!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards