Sylvia

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Sylvia - 4 februari 2016 20:13


Hej där...

Ursäkta frånvaron och min usla uppdatering här!

När killarna är här går dagarna så himla fort och denna vecka har det varit något varje dag.

Det har varit allt från tvättrace, inköp av gamerheadset till utvecklingssamtal och viktväktarmöte.

Och såklart det vanliga...fotbollsträningar, läxläsning, matlagning och hundpromenader.

Och någon runda yatzy!!

Ja...ni barnfamiljer där ute, ni vet ju hur det är!

Multitasking och ensam med två kidz och en hund is the shit :)

Men jag älskar mina barnveckor!


Man blir lite crazy!!!

Killarna mår bra, vilket är prio ett (förutom att Melle fick ett migränanfall idag). Jag blir dock inte av med min förkylning som drog igång för en vecka sedan. Det spänner lagom kul ut i öronen av allt snor och huvudet känns som en blyklump.

Det är ju sådana tider nu. Det är bara att stå ut!

Både igår och idag har vi iallafall fått se en glimt av solen.


Är man en klok människa (eller hund) så fångar man dessa strålar och njuter och längtar efter våren. För den kommer ju :)

Imorgon är det fredag I G E N!!

Hur ser era planer för helgen ut?

Jag tror att jag ska ta det lugnt, sova, kurera mig (köpa färsk ingefära) eventuellt ta en sväng till IKEA. Spana in de möbler "live" som jag tänkt ut.

Killarna har sagt sitt om sina rum. Det är svart och vitt som gäller i Olivers nya rum (samma som nu då). Melvin vill ha svart, vitt och grönt på sitt. Båda vill ha lååånga skrivbord så deras kompisar får plats med datorer och tv-apparater när de spelar sina spel.

Ni som har skruvdragare kan sätta dem på laddning nu så de orkar köra på högtryck i mitten av maj. Ni är så välkomna - grannen "bjuder" på pizza....

Ni vet...hon här...vill ju ha ALLT på plats och vara inflyttad och klar på ett par dagar...that's me :)

Ha en fabulous kväll!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards