Sylvia

Alla inlägg den 25 januari 2016

Av Sylvia - 25 januari 2016 16:31


Hej där...

M Å N D A G


Nedräkningen till fredag har börjat ;)

Den skånska vintern har nu tagit grepp om Rydebäck...

G R Å T T

Jag är ingen älskare av kyla och tycker inte om när det är minus tio grader ute, men detta gråa dis...

S U C K


Jag och Chillisen promenerade ner till Fortuna strand i helgen. Behövde andas in lite Fortunaluft!

Skingra tankarna.


Fina lilla ludna vän!

Jag visade er några möbler från IKEA i förra inlägget och de finns kvar i mina inredningstankar.

Men...man kan ju piffa till dem lite!

Så att de får en personlig touch liksom :)

K N O P P A R


Kan ni se det framför er?


Byrån i hallen har ju många knoppar... Men man behöver ju inte byta alla!! Jag kan tänka mig två eller faktiskt bara en...som sticker ut ordentligt!


Men är ni med på hur jag menar med en personlig touch? En knopp kostar runt 35 kr och kan göra hur mycket som helst med själva intrycket av möbeln. Den skriker inte längre IKEA. Inte för att det är något fel på IKEA!!

Men det blir liksom roligare :)


Knopparna har jag hittat på nillashandelsbod.se

Önskar er en skön måndag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards