Sylvia

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2015

Min att-göra-lista...

Av Sylvia - 18 oktober 2015 16:04


Hej där...

Är det inte typiskt, att när man äntligen har möjlighet att få sova ut, så vaknar man tidigt!? Jag vaknade strax efter sju. Lägenheten var alldeles mörk och tyst. Läste nyheterna i mobilen, kollade lite på FB men la mig sedan till rätta och drog täcket över huvudet och somnade om :)

Precis så som man önskar få göra på vardagarna när klockan ringer!


Ja faktiskt...har inga planer!

Men jag har en för rastlös själ och halv elva gick jag upp :)

Åt frukost, fixade till mig och körde till Pålsjö skog.


Tände ett ljus för lilla mamma - 441 dagar idag utan henne.

Hela skogen var full av människor..men här var det bara jag och Chilla.


Det är en sådan märklig känsla när man öppnar grinden in till minneslunden. På ena sidan pågår livet och på andra sidan är det vördnadsfullt tyst och stilla.


Det blev så tydligt idag när det var så mycket folk i skogen. Det blev jobbigt!

Gick en lång runda...behövde andas och bearbeta tankarna. Vi hittade ett hundhägn, och det var tomt så jag gick in och släppte Chilla lös....


Som hon gillar det! Jag gömde mig för henne...men det tog inte många minuter förrän hon upptäckte att jag inte var bakom henne. Så sött när hon letade efter mig...och hennes glädje när hon hittade mig.

Kärlek....


Efter vår promenad åkte vi hem och fikade. Nu funderar jag starkt på att göra det som står på min att-göra-lista :)

Synd bara att här behövs röjas i lägenheten efter killarnas framfart. Så...det blir väl ett städryck istället för sängen.

Jag önskar ni får en alldeles underbar söndag.

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards