Sylvia

Alla inlägg den 27 september 2015

Av Sylvia - 27 september 2015 19:59


Hej där...

Det är bara att tacka vädergudarna för detta fantastiska höstväder. Kanske en kompensation för att sommaren blev som den blev?
Mina tre veckor i juli regnade och blåste bort!

Idag spelade Oliver och Fortuna P02 på Örby mot Glumslöv.


Det blev en välförtjänt vinst till våra stora killar (3-1). Så himla kul!

Det var Melvins tur att "stå över" matchspel i det vita laget denna helg, men följde ändå med till Klippan för att se matchen. Vinst även där efter fint spel av Fortuna. Kan tänka att det ryckte i Melvins vänsterfot :)


Denna underbara dag hade man ju bara önskat få vara utomhus men jag låg lite back i hushållssysslorna här hemma! Jag har dock lyckats kombinera Chillapromenader med tvätt och veckohandling så jag får vara nöjd. Killarna har jag knappast sett idag. De är ute och hänger med sina kompisar - precis som det ska vara.


Min lille prins sover ännu en natt hos Melker då de har studiedag imorgon och är alltså lediga från skolan. Var tvungen att gå dit och kramas lite nu ikväll. Behövde Melvinkramar :)


Nu laddar jag inför en ny vecka med lite soffhäng.

Ska ni gå upp och se super-/blodmånen inatt? Det lär dröja 18 år till nästa gång! Hade nog ställt klockan för att se den om jag varit ledig imorgon, but I'm not.


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards