Sylvia

Alla inlägg den 26 september 2015

Av Sylvia - 26 september 2015 21:12


Hej där...

Hoppas er lördag varit fin.

Jag har sett Melvin spela match på hemmaplan mot Landora i strålande septembersol. Det blev en vinst idag och det var som vanligt kul att se dem spela.


Efter matchen körde jag till Mio för att kolla på hyllan jag skrev om i förra inlägget. Såhär såg den ut på Mio...


Den ser nätt ut kanske men jisses vad tung den var! Slet som ett djur för att få in den i bilen och sen upp för trappan till min lägenhet.


45 skruvar senare (med vanlig hederlig skruvmejsel) och en fin blåsa i handen...


...så blev det såhär...


Nöjd!
Bra beslut att inte välja vitrinskåpet - även om det är skitsnyggt. Det får bli en annan gång i ett annat större boende!

Nu blir det godis och TV. MellePelle sover hos Melker och Olli är ute med kompisar och kommer snart hem.

Njut av lördagskvällen!

Kram
S

Av Sylvia - 26 september 2015 10:31


Hej där...

Jag ser att det är många av er som kikar in här under morgonen och förmiddagstimmarna också.
Superkul!

Så jag tänkte att när tid finns så kan jag bjuda på ett litet förmiddagsinlägg till er :)

Som jag nämnde igår så släpptes FIFA 16 i torsdags vilket är kul för killarna. Trodde jag! Men jäklar vilket liv...på den store!! Tydligen en del ändringar som inte föll i hans smak. Trodde grannen skulle knacka på här igårkväll.

Jaja...snacka om kontraster. Från en tyst ensam vecka till en vecka full av liv och rörelse!


Jag hade lite fundering kring ett vitrinskåp häromdagen och ja de funderingarna kvarstår.


Jag är bara rädd för att det ska bli klumpigt...och så är det inte helt gratis heller. Och...ännu mer montering!


Funderar istället på denna steghylla. Vad tycker ni? Den ger kanske ett lite luftigare intryck och är liite billigare.
Krävs montering här också men enklare sådan.

Kom med era åsikter :)




Chillisen och jag sov på soffan inatt. Har inte sovit många timmar...suck! Vet inte varför.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards