Sylvia

Alla inlägg den 24 september 2015

Av Sylvia - 24 september 2015 22:32


Hej där...

Kikar bara snabbt in för att säga hej & godnatt på samma gång!

Dagen började mindre bra men avslutades på bästa sätt! Jag vaknade med den där asjobbiga huvudvärken och med den avskyvärda konstiga känslan i huvud och kropp. För att inte tala om tröttheten...

Först framåt sen eftermiddag blev det bättre!

Jasmine - fina Jasmine - jag vet att du läser... :)

Tack för fikan du bjöd på oss på jobb idag.


Supersynd att du slutar och jag kommer att sakna dig massor! Tack för att du stöttat mig och peppat mig de dagar jag behövt det extra mycket.

Lycka till på ditt nya äventyr!



Såhär ser det inte ut på jobb varje dag, men idag var det lite fest :)

Valvet (våra delägare) hade invigning av sina nya lokaler i Norra Hamnen och givetvis ville vi vara med. Vi värmde upp lite på vårt kontor först.

Wow vilket kontor Valvet skaffat sig!! Alltså verkligen...supersnyggt och själva invigningen var verkligen trevlig. Fullt med folk, fantastiska smårätter, vin och DJ. Det hela avslutades med någon eldgrej utomhus men då tackade jag för mig och sprang till knutpunkten.

Pappa och Chilla mötte mig vid stationen i Rydebäck.

Nu ska hon här ha en date...
...med sin underbara säng och självaste John Blund!

Imorgon kommer dem - de två som gör livet värt att leva.

Nattinatti
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards