Sylvia

Alla inlägg den 19 september 2015

Av Sylvia - 19 september 2015 19:26


Hej där...

Vilken underbar sensommardag det har varit :)

Ojoj vad jag njutit av solen och värmen.

Efte en lugn frukost körde jag till Norvalla IP för att se Melvin (vita laget) spela mot HIF. Förlust men de kämpade väl.


Oliver spelade också idag och mötte Råå på Råå IP. Förlust även här.

Alltså ingen bra dag rent resultatmässigt men jag tycker det är kul att se killarna spela, speciellt en så fin dag som denna.

Mellan matcherna tog jag en långpromenad med Chilla. Vi gick ner till stranden..


Fortuna - vackert, vindstilla, soligt och med en doft av saltvatten.


Fridfullt


Eftermiddagen har jag spenderat hemma. Städat och rymt upp.

Höstpiffat


Kvällen ser ut att tillbringas i soffan. Efter den torftiga kvällsmaten igår tänker jag unna mig lite lyxigare mat ikväll. Just nu står denna ostbrickan framför mig och väntar på att jag ska hugga in!



Ha fortsatt trevlig kväll

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards