Sylvia

Alla inlägg den 16 september 2015

Av Sylvia - 16 september 2015 20:51


Hej där...

Idag är det min fina lilla mammas födelsedag.


Tyvärr fick vi släppa taget om dig alldeles för tidigt. I fyrahundranio dagar har himlen var ett ängel rikare.
Hoppas alla där ovan molnen firat dig ordentligt idag.


Pappa mötte mig vid tåget. Vi gick hem och tog bilen och körde till skogsminneslunden.


Där tände vi ljus och satte fina röda rosor. Regnet föll men vi gick en liten runda ändå.

På väg hem från minneslunden körde vi inom Miatorp, där finns det en butikloppis som jag ville visa pappa.

Här finns väääldigt mycket saker (och mycket är verkligen inte är något att ha). Jag letar marmorprylar och idag fick jag fullträff :)


Denna fina skärbräda i marmor kostar ca 300:- i butikerna, men på loppisen gav jag 29:-. Den lilla glasasken hittade jag förra gången jag besökte loppisen, och den kostade 15:-. Fynd när de är som bäst!

Pappa följde med hem och fikade dumlemuffins och ingen var lyckligare än Chillisen.

Nu brinner det ett ljus för mamma på marmorskärbrädan. Sidan om det står en kruka med murgröna som är en stickling från mammas murgrönor (som jag tog hand om när pappa tömde lägenheten och flyttade hit till Rydebäck).

Önskar er en fin kväll!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards