Sylvia

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Sylvia - 11 september 2015 20:01


Hej där...

Ni som hänger med mig här på bloggen vet att fredagar är min favoritdag. Denna fredagen kändes det extra bra att komma hem för här hemma väntade Melvin på mig. Uppspelt och glad. Han var baksugen och ville göra muffins :) Vi googlade recept och bestämde oss för att göra dumlemuffins. Då öppnades ytterdörren och jag går till hallen för hälsa min tonåring välkommen hem. Och visst var det en tonåring som kom hem och i sitt släptåg hade han sju kompisar. En efter en kom de in och det tog liksom inte slut :) Härligt!

Från att bara ha varit jag och Chilla i en vecka är nu mitt hem fullt av liv igen.

Fina killar!

Jo...så skulle vi ju baka också...


Efter en vända till affären satte vi igång.


Dumlemuffins


Stolt bagare :)
Och jag kan tala om att de var sjuuuukt goda!



Hur det gick hos doktorn orkar jag inte skriva om ikväll. Det var både bra och jättejobbigt. Mer om det i ett annat inlägg!

Njut kvällen!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards