Sylvia

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Sylvia - 10 september 2015 22:06


Hej där...

Veckan har gått! Det är torsdag idag och imorgon är det fredag :)

Lägenheten är städad, sängarna renbäddade och kylen full.


Detta är en före bild (i omvänd ordning)...

När killarna varit här en vecka ska jag försöka komma ihåg att klicka av en ny bild på röran :)

Ikväll blev det 80-talsmat här hemma! Blev så sugen när en kollega till mig åt Flygande Jakob till lunch idag...


Det gäller att passa på att äta sådant som jag längtat efter och som övriga familjen ratat.

Jag visade lite inredningsprylar som står på min wanted-list för er igår. Måste lägga till en sak! När man jobbar som jag, på en mäklarfirma, ser man ju dagligen bilder på fina hem. Här bjuder jag på en bild från en av dessa lägenheter som vi förmedlar. En supercharmig lägenhet mitt i centrum.


Nu handlar det inte om lägenheten i sig utan den här serveringsvagnen som numera också står med på min lista :)
Serveringsvagnen finns att köpa på IKEA. Jag har ju redan lite saker därifrån som står i min klädkammare och väntar på montering. Så jag antar att jag får fixa det först...eller fortsätta vänta på någon som kommer och hjälper mig?

Imorgon är det dags för besök hos läkaren som opererade mig i mars. Medicineringen som jag gått på sedan slutet av juni fungerar utmärkt mot min Endometrios. Smärtorna är mycket mindre och kommer mer sällan. Biverkningarna är dock inte så nice och medicinen jag tar mot biverkningarna har förmodligen påverkat mitt redan höga blodtryck. Jag är lite nervös för hur läkaren ställer sig till att fortsätta med behandlingen. Har inte lust att avbryta den och börja må dåligt av sjukdomen igen. Det tror jag faktiskt hade knäckt mig. Jag är inte hur stark som helst. Håll tummarna för mig imorgon!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards