Sylvia

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Sylvia - 8 september 2015 21:37


Hej där...

Vilket underbart sensommarväder vi har haft idag!


Chilla, min lilla soldyrkare vet hur man tar vara på dessa solstrålar även under arbetstid!

Jobbade lite längre idag eftersom jag måste gå tidigare på fredag då det är dags för ny uppföljning efter operationen. Resten av eftermiddagen och kvällen fastnade jag i köket. Jag skulle egentligen bara baka till Melvins match på lördag men det blev mer än så.

Jag hade också tänkt att städa här hemma ikväll, men då var det ju roligare att testa lite nya recept :)

Jag får städa imorgon istället!


Fröknäckebröd


Kvargbullar


Dumleflarn

Som det kan bli :)

Min underbara Melvin kom upp och gav mig en härlig kram efter träningen på KG. Lägligt nog var dumleflarnen klara precis då så han fick med sig ett smakprov.

Snart fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards