Sylvia

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Sylvia - 3 september 2015 20:46


Hej där...

Man är inte pigg inte! Såhär ser vi ut om mornarna...


Vi har haft en sovmorgon på elva dagar...! Det känns!

Jag har så ont i nacke och axlar. En värk som sprider sig upp i huvudet och gör mig smått galen. Tack voltaren för att du räddade min dag!

Voltaren i all ära men den hjälper inte mot värken i mitt hjärta. Det blir värre för varje dag och ikväll när jag gick kvällspromenad med Chilla vågade jag nästan inte andas eller röra mig för snabbt.


Jag vet varför mitt hjärta gör ont! Det är krackelerat i oändligt många bitar och det värker. På riktigt! Imorgon ska killarna lämna mig för denna gången. Mina älskade killar som driver mig till vansinne ibland (vissa oftare än andra) men gud vad jag älskar er! Mitt hjärta går i tusen bitar.

Det luktar höst ute ikväll och det börjar bli en annan kyla i luften. Jag brukar gilla höstens kravlösa kvällar med tända ljus i varje vrå. Men inför stundande höst är jag mest rädd. Rädd för mörkret och ensamheten.
Alla kurrar ihop sig tillsammans inomhus.

Ikväll är det jobbigt! Riktigt jobbigt!

Melvin & Oliver
ni är mitt allt!


Försöker att vara stark men det är inte så lätt. Vill inte gråta ikväll så jag biter ihop.

Ta hand om varandra, lova mig det. Krama era nära en extra gång. Visa att ni bryr er om varandra.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards