Sylvia

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Sylvia - 2 september 2015 21:23


Hej där...

Idag har det varit strålande sol men ändå har jag haft lite höstkänsla. Frös om fötterna imorse vilket påminde mig om att jag måste hämta hit resten av mina skor och jackor, ja allt som hör hösten och vintern till.

Jag har känt mig lite piggare idag (bortsett från imorse) och haft lite mer energi. Sådana dagar är jag tacksam för. De är ännu alldeles för få...




Bilderna ovan får summera augusti som vi nu lämnat bakom oss.

En hel del bemärkelsedagar
har passerat sedan jag valde att flytta. Det har varit födelsedagar, mammas dödsdag, begravningsdag, äktenskapets 15-åriga bröllopsdag. Jobbiga dagar på olika sätt. Idag är det ännu en sådan bemärkelsedag för idag för 21 år sedan träffades vi. 21 år är halva mitt liv och i stort sätt hela mitt vuxenliv! Det är kanske inte konstigt att man känner sig förvirrad, förkrossad och förtvivlad.

Men vardagen rullar på! Ännu mer läxläsning med mina killar och sen blev det muffinsbak.


Finns det något godare än kladdkakemuffins? Doften som sprider sig i hela hemmet är ljuvlig och lockar till och med ut den mest buttra tonåringen ur sitt rum!

Ha en skön kväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards