Sylvia

Alla inlägg den 1 september 2015

Av Sylvia - 1 september 2015 22:36


Hej där...

Så var sommaren slut och september inleder hösten med buller och bång! Inatt vaknade jag av åskan och regnet. Jag tycker åskoväder är läskiga när det drar in på natten. På dagen kan det vara lite småmysigt (i lagom mängd)!

Morgonen bjöd på försenat tåg (igen) så jag fick ta bussen in till stan istället. Blev en kvart sen till jobb vilket var störigt en dag som denna med sju tillträden. Men allt flöt på bra hela dagen sen.

Efter jobb var det ÄNTLIGEN dags för ett besök på bästa Rakt Av. Fick ju skjuta på min klipptid för två veckor sedan då vi hade kick off med jobbet.


Tänk vad några centimetrar kan göra för att få håret att kännas fräscht och spänstigt igen :)

Tack fina Cecilia!

Melvin är dunderförkyld och lite kruppig så han var hemma från skolan igår. Det var inte värre än att han klarade att vara hemma själv och morfar bor ju bara 150 meter bort om det skulle vara något. Idag har han varit i skolan igen men hoppade över fotbollsträningen ikväll. Istället för träning åkte vi till Väla och shoppade pyssel :) Både TGR och Panduro fick ett besök av oss.



Här ska det göras armband på längden och på tvären!

Oliver har tränat och pluggat!

Tänk att det är onsdag imorgon! Dagarna rullar på alldeles för snabbt och på fredag flyttar Oliver och Melvin till huset för sin pappavecka. Jag känner mig ganska hel när jag har pojkarna här hos mig. Det är ständigt något på G då och tankarna hinner inte vandra iväg! Träningar, matcher, läxläsning, kiv, skratt, tvätt och matlagning. Det kommer att bli tomt den veckan de inte är hos mig!
Men jag ska ta den veckan till att kurera mig själv. Jag behöver vila i mängder. Det känns som om min kropp blivit överkörd, manglad och trampad på. Jag är så fysiskt och psykiskt trött. Jag ska börja ta hand om mig själv och prioritera saker som får mig att må bra igen. Hämta energi och kraft. Det kommer att bli mitt fokus i höst. Kom gärna med tips!


Sov sött!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards