Sylvia

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av Sylvia - 28 augusti 2015 21:07


Hej där...

Det har varit lite tyst här inne i veckan men fokus har legat på mina killar och denna halvbisarra situation vi befinner oss i.

Som jag tidigare nämnt mår jag inte så bra och mitt blodtryck krånglar. Jag har huvudvärk och är så fruktansvärt trött, är skakig i kroppen, benen och händerna domnar. Hjärtat värker och då menar jag verkligen en fysisk smärta! Vet inte om det är situationen i sig eller medicineringen av Endometrios som får blodtrycket att stiga. Har tid hos läkaren i september och min plan är att "kriga" på tills dess.

Mina älskade pojkar är som sagt här hos mig och vi har haft en fin vecka trots allt. Oliver fortsätter att bada varje dag med sina kompisar. Det känns så skönt för han verkar ha haft en härlig sommar även om han nu har två hem. Melvin leker med sin kompisar och är lika glad som vanligt.

Helgen har inletts på ett mycket trevligt sätt...fotbollsmatch på hemmaplan för Melvin. Killarna i det vita laget mötte Eskilsminne (ett år äldre).


Ännu en spännande match och en vinst (6-4) till våra fantastiska 05:or.
Alltså dessa killar.. :)

Lagom till matchen tog slut så kom detta "lilla" moln in..


...men passerade i utkanten av Rydebäck och inte en droppe föll!


Vi har ätit hemmalagad pizza a la vezuvio och nu har vi mys framför TV:n med tända ljus.

Känns som om hösten börjar närma sig.


Snart dags att "hösta" till det inredningsmässigt också.


Har ändrat lite på köksbordet men
kanske dags att ta bort snäckorna också...?

Trevlig fredag
Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards