Sylvia

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Sylvia - 19 augusti 2015 23:08

Hej där...

Igår hade vi kick-off med bästa jobbet!

Vi jobbade till halv två och åt därefter en sen lunch på Pålsjö Mat & Bar.


Fantastiskt väder (om vi bortser från den jä..la blåsten) och en underbar miljö.

Därefter körde vi go-cart vid Väla! Första gången ever för mig men jag hoppas att det inte blev min sista. Det var jättekul!


Vi tog en kaffepaus i Råå och spelade en runda äventyrsgolf på Råå camping.

Efter golfen bar det tillbaka till stan för uppfräschning på kontoret.



Kvällsmaten intogs på Drottninggatan 35. Vi beställde in supergoda tapasbrickor till förrätt och därefter blev det Cheeseburgare med pommes för mig. Mums!

Tåget tog mig hem tryggt och säkert och jag var isäng före midnatt.

En jättetrevlig och rolig dag med massor av god mat.

Idag är en annan dag! Idag har det varit vår 15-åriga bröllopsdag. Jag har bara önskat bort denna sorgliga dag som en gång var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Tänk att 21 år tillsammans varav 15 år som gifta bara är över...

Det gör ont, väldigt ont!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards