Sylvia

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Sylvia - 16 augusti 2015 20:38


Hej där...

Nu är sommarlovet slut. Sommaren 2015 som inte blev som alla tidigare somrar börjar närma sig sitt slut.

Oliver imorgon börjar du högstadiet och Melvin, du börjar mellanstadiet. Att sommarlovet är slut känns vemodigt både för mig och er. Det känns alltid konstigt att gå tillbaka till rutinerna efter en lång ledighet, men ikväll känns det extra svårt.

Jag är inte hos er ikväll och kan ge er uppmuntrande ord och stöttande kramar. Jag är inte där imorgon när ni med lite pirrande fjärilar i magen cyklar till skolan. Och jag är inte där imorgon när ni kommer hem från skolan för att ta emot er med en mysig fika.

Ni kommer att klara det galant och ni kommer att komma in i vardagslunken med skola, läxor och kompisar fortare än kvickt. Men jag kommer inte vara där varje dag. Förlåt för det!

Det gör så ont i mig att inte få dela ert liv på heltid längre. Det var aldrig någonting jag kunde föreställa mig skulle hända. I den bästa av världar hade jag varit hos er alltid.

JAG ÄLSKAR ER TILL MÅNEN, SOLEN, STJÄRNORNA OCH TILLBAKA!


Många gånger har ni retat gallfeber på mig och jag har tänkt för mig själv att "Så skönt det skulle vara att få ha några dagar för mig själv." Ni har säkert önskat mig långt bort också...mer än en gång. Fullt naturliga känslor men vi älskar varandra ändå! Nu saknar jag er mer än någonsin.




Oliver & Melvin - jag älskar er så!

Ring mig imorgon och berätta om er första skoldag!

Kram
Mamma

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards