Sylvia

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Sylvia - 14 augusti 2015 23:45

Hej där...

Sent inläg men det är ju fredag :)

Av någon anledning har denna fredagen känts väldigt lång, och det är ju bra! Fredagar får gärna kännas långa.

Som jag skrev igår har jag en konstig känsla i huvudet och kroppen, för att inte tala om tröttheten. Ser verkligen fram emot helgen.

Efter jobb åkte jag och Melvin till IKEA och Väla. Vi köpte rullgardiner till sovrummen och en sänglampa till Oliver. Sen åt vi på Mc D och jag stod emot hamburgare och pommes och nöjde mig med en kycklingwrap. För ett år sedan hade jag tagit Big Mac & co med plusmeny!


Det kommer säkert hända någon gång framöver för det är ju så jäkla gott men ikväll stod jag emot.

Vi strosade sedan rundor och köpte födelsedagspresent till Anna som ska firas imorgon, lite skolsaker till Melvin och lite pärlor på Panduro till mig. Mysig kväll och mycket behagligt då det inte var så mycket folk.


Kvällspyssel :)

Ikväll har Melvin och Melker varit på KG och kastat med Melvins nyinköpta amerikanska fotboll. Jag har röjt undan och tvättat ett par maskiner tvätt. Oliver har varit i stan tidigare idag på laserdome, hoppat från bryggan och spelar nu PS för fullt.


Här ska jag sova inatt! Jag och Chilla då Melvin och Melker har premiärsovis hos mig.

Hörs imorgon!

Kram & natti
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards