Sylvia

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Sylvia - 8 augusti 2015 21:33

Hej där...

Idag vaknade jag till ljuva toner från fortunatjejerna på fotbollsplanen. Jag sov med fönstret öppet och vinden låg antagligen på rätt håll för det var så himla tydligt. "Fortuna är laget som aldrig tappar taget, å tappar dom taget så kommer dom igen. Vilket gäng, vilket gäng, vilket fotbollsgäng!"

Härligt :) och ingen huvudvärk!

Efter frukosten och promenix med Chilla kom J och hämtade mig. Vi körde till IKEA och köpte möbler till Oliver och Melvin.


Resten av dagen bestod av montering!


Nu har Melvin fått sin egen del av sovrummet.


Det blev bra! Mycket nöjd!

På tal om Melvin har jag inte sett honom sedan i måndags förmiddag! Abstinensen blev för stor ikväll så när jag gick ut med Chilla gick jag hem till Melker där Melvin ska sova inatt. Var tvungen att krama och pussa på honom. Nyklippt och fin!

Åh vad jag älskar mina pojkar! Tänk att jag inte kommer kunna ha dem hos mig jämt!



Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards