Sylvia

Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Sylvia - 2 augusti 2015 20:07

Hej där....

Nu sitter man här på söndagskvällen och ska försöka summera denna fotbollshelgen.

Vilket arrangemang denna Eskilscup är! Först och främst ska arrangörerna, alla lagföräldrar, dommare och andra frivilliga ha en stor eloge. För att inte tala om alla underbara kämpar på fotbollsplanerna och alla lagledare. Wow vilka prestationer.
Det har varit så kul och spännande vid sidlinjen.

Igår spelade Oliver och Melvin vars två matcher och jag och min lilla Micra for fram och tillbaka mellan fotbollsplanerna, kors och tvärs genom Helsingborg. Idag spelade Oliver en match som de tyvärr förlorade och därmed var det slut för hans del. Melvin spelade totalt fyra matcher idag och P05 vann B-slutspelet :)


Oliver och P02


Bilder från gårdagen.


Prisutdelning idag för P05


Ni är så duktiga mina fina fotbollskillar! Oliver, min krigare på mittfältet och Melvin min trygga, lugna back!

Det har varit en glädjefull dag på många sätt men också en känslomässigt tuff dag. Imorgon är det ett år sedan mamma somnade in och det var just under sista dagen på Eskilscupen förra året som pappa ringde efter mig direkt på morgonen. Tankarna har varit hos mamma många, många gånger idag.

Tungt!

Idag är egentligen också sista dagen innan jobb, men jag har bett mig ledig imorgon också. Känner mig allt annat än stabil, rent känslomässigt och känner att jag vill viga morgondagen åt mamma och kanske äntligen få börja mitt sorgarbete.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards