Sylvia

Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Sylvia - 27 juli 2015 23:11

Hej där...

Om det finns en högre makt så blåste hen lite ny luft under mina vingar idag!

Efter en lång sovmorgon, frukost, en promenad med Chilla och en dusch började jag tvätta, damma, fixa och dona.


Jag körde till IKEA för att köpa lite tavelramar, tvättställning och lite smått och gott. Vägde mig sedan hos vv (+0,1kg) och nu kanske viktnedgången avtar som det är tänkt. Totalt -16,2 kg sedan den 5/1. Jag är nöjd!


Idag ringde han tillbaka :)

Jag tackar högre makter! Ni anar inte hur några få minuters samtal kan betyda så mycket.

Inatt sover jag ensam igen. Melvin skulle sovit här men det lockade mer med sovis med kompisar. Men det gör inget, det är ju så det ska vara. Tack vare samtalet kommer jag somna gott, med ett lite mindre krossat hjärta.

Tack!
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards