Sylvia

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Sylvia - 15 juli 2015 21:57

Hej där...

Jag sov några timmar inatt trots allt. Är lite mörkrädd så jag jublade inte när jag la mig igår kväll. Melvin hade glömt kvar sin sovishund och inatt sov jag med hans gosedjur tätt intill. 42 bast och sover med gosedjur, det ni!!


Det här gosedjuret hittade jag i soffan imorse. Det spelar ingen roll hur ensam jag känner mig för i min säng hamnar hon inte. Sorry Chilla!

Körde till IKEA och bytte en fåtöljklädsel som jag köpt fel. Glömde kvittot hemma men fick byta om jag kunde visa ett kontoutdrag! Tack för bank-ID. Höll sedan på att bli påkörd av en tant på påväg hem... Hade väl bara fattats det nu också!


Nu är fåtöljen från pappa inte blommig längre :) Om någon vill ha en blommig klädsel till Ektorp Jennylund fåtölj och fotpallen så har jag båda i toppenskick till salu.

Idag ringde det på dörren...


Dessa underbara solstrålar ville hälsa på. Doris hade tagit hål i öronen och ville visa. Med sig hade hon bästisen Kalle. Vi fikade och de beundrade mitt hem. Barn brukar ju tala sanning och Doris är lyrisk över min lägenhet :)

På KG bara en bit här ifrån såg jag killarna spela boll med sina kompisar.


Jag lyckades koppla in en taklampa i hallen. Tack Max för supporten via FB :)


Det var inte helt enkelt att få upp lampan på kroken heller! Om den trillar ner inatt blir jag inte förvånad men jag kommer bli livrädd!

Som tur är ska Oliver sova hos mig inatt. Äntligen! Hans rum börjar ta form. Bäddfåtöljen kom på plats idag.


Nu sitter jag här och skriver till er och slötittar lite på TV samtidigt. Oliver är fortfarande ute. Hoppas han kommer hem snart så vi kan mysa och kolla TV tillsammans. Något internet har vi inte än (jäkla strul) och det lär dröja till måndag fick jag reda på idag. Så dåligt!


En köksstol får duga som TV-bord!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards