Sylvia

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Sylvia - 10 juli 2015 22:44

Hej där...

Då har jag påbörjat min semester! Det känns lika konstigt det som att hämta nycklarna till min lägenhet.
Men oj vad jag behöver semester...! De senaste två veckorna har det varit totalt kaos i mitt huvud och i min själ.


Köpte sushi till lunch, ett tappert försök att försöka få lite semesterfeeling.

Allt känns bara så konstigt!

Lägenheten är verkligen superfin. Splitterny och ingen annan har bott där tidigare. Vi har egen ingång via en ståltrappa upp till vår lägenhet. Fastigheten har två våningar och man får en radhuskänsla. Jag kände direkt när jag kom in här att om jag måste lämna vårt hus, vårt fina hus, så är denna lägenhet ett väldigt bra alternativ. Jag kommer inte känna mig instängd. Balkongen är dessutom stor med kvällssol. Vid ingången har vi också en liten "balkong" och där kan man sitta och dricka sitt morgonkaffe i solen.

Chilla tyckte balkongen kändes lite läskig!

Här på balkongen har vi även ett mindre förråd...eller som jag skojade med killarna, mitt uterum :)


Melvin tyckte det var jättespännande och var uppspelt och glad. Såå skönt!


Han ville bära in saker, dammsuga och tömma brevlådan. Han kom och kramades glatt hela tiden. Chilla såg mest fundersam ut.


Oliver följde med och tittade idag för första gången. Han är mer svårläst! Men jag tror han kände att det var bra. Jag fick den magkänslan iallafall.

Pappa och familjen LJ tittade också förbi :)

Melvin och Melker uppmätte tiden till att gå till KG till 45 sekunder. Klart godkänt!

Utsikt från kök och vardagsrum som har öppen planlösning. Står man på balkongen och tittar åt vänster ser vi A-plan.


Nu ska jag försöka landa i detta! Jag är fortfarande i en känsla av overklighet, men jag kommer nog att kunna trivas här. Det är så viktigt att det blir ett ombonat hem. Ni vet min passion för hem och inredning.
Mitt hem är min borg!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards