Sylvia

Alla inlägg den 2 juli 2015

Av Sylvia - 2 juli 2015 18:11

Hej ni tappra...

Juli är här!


Juli är sommar, juli är min månad och snart fyller jag år. Jag har alltid älskat att fylla år. Älskar att få presenter. Älskat födelsedagar överlag. Men det känns inte riktigt på samma vis längre. Jag kanske har börjat växa upp...haha!

Jag vet inte hur jag ska fira min födelsedag i år faktiskt. Jobba ska jag iallafall. Sen får vi se!

[Bild]


Hoppas ni njuter av värmen. Det gör jag. Äntligen slipper jag att frysa :)

Igår gick jag och Melle till stranden en sväng med Chilla. Vattnet är way too kallt för mig men många badade och ännu fler idag kan jag tänka mig.
 
Idag har jag njutit i trädgården och solat.

[Bild]


Med sommaren kommer också all god frukt. Så gott! Till frukten åt jag kvarg med smak av nötkräm och på detta nougatsås :) slurp!
 
Ikväll ska Oliver och fyra kompisar till honom "lana" hos oss! De beställde även hamburgare till middag....någon som känner för att komma hit med tio hamburgare med tillbehör?!
 

[Bild]

Fina Olli!

Ha en skön sommarkväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards