Sylvia

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Sylvia - 27 juni 2015 19:41

Hej där...

Vaknade till en ledig lördag med halvtrist väder och migrän! Jag blir tokig på denna hemska huvudvärk ner i nacke och axlar. Vågar inte röra mig. Smärtstillande hjälper inte riktigt!

Först efter lunch lugnade det sig något. Behövde komma ut och hemifrån. Ingenting är som det ska!

Tog Jenny och Doris med mig på en tur till Enkla Ting utanför Vallåkra. Detta fina, lugna ställe som andas harmoni. Här kunde vi till och med fika utomhus i den lummiga trädgården.

Hon (ägarinnan) lever sin (och min) dröm!



Det var rea och jag passade på att fynda en blus och ett linne till mig för halva priset.


Behöver uppdatera min garderob med kläder i rätt storlek och det känns riktigt bra att kunna göra det till halverat pris!

Melvin och jag har spenderat eftermiddagen tillsammans. Mysigt!


Vi gick ner till strandkrogen och köpte glass hos Håkan.


Ni kan kalla det en muta :)


Vi fick en mysig promenad - och ja även bollen rullade med!

Ser ni katten...


När vi kom hem igen spelade vi yatzy i trädgården. Med markisen ute då vi trotsade de envisa regndropparna som föll. Det har ändå varit ganska varmt idag.


Till kvällsmat åt vi midsommarmat! Jordgubbarna fick vi vara utan tyvärr för de var slut i affären. Så gott det var med sill och potatis :)


Trevlig lördag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards