Sylvia

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Sylvia - 24 juni 2015 20:32

Hej där...

Vi kom hem igår morse efter åtta ljuvligt varma dagar. Hem till något som liknade höstrusk!

Fick värsta migränanfallet när jag vaknade igår och låg helt däckad hela dagen :( därför inget bloggande igår. Det var längesedan jag hade så ont och idag har det fortsatt, inte så intensivt, men tillräckligt obehagligt. Jobbet kallade och jag har kämpat mig igenom dagen. Har tagit så många migräntabletter så att jag mår illa :(

Hade tid hos Cecilia på Rakt Av efter jobb och hon gav mig en skön huvudmassage. Klippte lite mer än vanligt och fick även lite ljusare slingor i min mörka ombré. Har inte varit riktigt nöjd med att det blev så mörkt sist men nu blev det kanon bra. Tack Cecilia!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan med filt och min älskade Chilla.




Min lilla mysprinsessa som haft det så bra medans vi varit iväg. Pappa har bott här och passat både henne, Wilma och huset. Så tryggt och snällt. Tusen tack! Hoppas whiskyn smakar :)

Borta bra men hemma bäst...så är det väl. Jag måste säga att det känns väldigt bra att åka utomlands tidigt på sommaren. Det var såklart trist att åka hem men det kändes skönt att veta att man har hela sommaren framför sig. Två och en halv veckas jobb väntar på bästa jobbet sen är det semester i tre veckor. Må sommaren ha kommit tills dess...och gärna tidigare såklart!

Bjuder på några bilder till från Ayia Napa...




Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards