Sylvia

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Sylvia - 17 juni 2015 17:38

Hej där...

Vilken skön dag vi haft!

Lugn morgon och god frukost. Lite bad i poolen och sen en promenad till Nissi Beach, hela gänget!


Oliver och Jonas hoppade från klippan på ön vid Nissi beach (se bilden ovan). Ett hopp på säkert tio meter ner bland stenar i olika höjder. Jag höll andan och bad till Gud! Dessa killar...

En annan turist tog foto när Oliver hoppade och han erbjöd sig att maila bilderna till mig :) snällt! Ett kul minne för Oliver.

Resten av dagen hängde vi vid poolen på hotellet.
Sola, bada, relaxa! Helt ok för mig.


Självklart kommer jag inte ifrån fotbollen. Särskilt inte när man åker med tre andra fotbollsfamiljer till ett ställe som arrangerar fotbollsmatcher dagligen.


Fortunakillarna i ett och samma lag och de krossar allt motstånd! De vann med tvåsiffrigt :)

Just nu slappar vi i lägenheten...

Mmm....man kunde haft det mycket sämre!

Ikväll vankas ett besök i Ayia Napa. Vi ska leta upp någon mysig restaurang och äta på. Vi hoppas väl på lite shopping också!

Ha det gött därhemma!

Tack förresten för alla tips jag får angående min dröm...


...om uterum eller växthus :) Hihi...

Puss på er!

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards