Sylvia

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Sylvia - 29 maj 2015 21:09

Hej alla!

Fredag...ja ni vet ju vad jag tycker om det...


Idag bjöd chefen på lunch och vilken tur att det var Caesarsallad som dagens :)


Jobbdagen har annars gått ut på att förbereda och gå igenom måndagens tio tillträden! Tio tillträden på vårt lilla kontor. Svettas bara jag tänker på måndag! Har skräddarsytt dagen men om allt klaffar med alla banker och telefonköer återstår att se.

3etage rocks!!

Skyndade mig hem till mina prinsar men vad hjälper det att skynda när det blir tvärstopp.



Påminnelse till mig själv: Ta inte motorvägen!

Hem kom jag iallafall och hann köra Melvin till matchsamling. Sen bjöd dessa fantastiska Fortunakillar (vita laget) på en spännande match. Det tog ett tag innan de fick igång sitt spel mot Häljarp (ett år äldre). I pausen ledde Häljarp med 2-1. Men i andra halvlek tände de röda till och vann med 8-3. Det värmde i den kalla vinden!


Bra början på helgen :)

Väl hemma i värmen slängde jag ihop världens snabbaste lax- och potatisgratäng. Häll ut Peka potatisgratäng i en form, klipp ner fyra laxfiléer, rör om, smula fetaost över och gratinera.

Medan den stod i ugnen förberedde jag mat inför imorgon kväll då vi får gäster.


Håll tummarna för att det smakar bra imorgon - nytt recept! Testing, testing!

Imorgon väntar även Melvins efterlängtade barnkalas.

Ha nu en go kväll!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards