Sylvia

Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Sylvia - 28 maj 2015 21:01

Hej på er!

I helgen rensade jag min garderob och provade kläder. Jag hittade ett par jeans som sitter perfekt och en skjorta som gick att knäppa med god marginal. Så himla kul. Hade de kläderna på mig på jobb igår och tog ett foto och la ut på Viktväktarna online på FB. En sluten grupp där vi peppar varandra i ALLA lägen och gläds åt varandras framgångar.




Vilken respons och egoboost :)

Idag har Melvin tränat fotboll, Oliver har vilat eftersom han är dunderförkyld. Pappa den stackaren har fått ryggskott samtidigt som hans fåtölj från Ekeby kom igår. En gigantisk låda hade ställts in i hallen. Jag lämnade Melle på träningen och gick upp till pappa med Voltaren. Jag kunde inte låta lådan stå utan började monterade ihop fåtöljen. Det var superenkelt och pappa behöver fåtöljen mer än någonsin nu. Den är snurr- och fällbar, har inbyggd fotpall och är mjuk och skön. Han skulle till och med kunna sova i den.

Ikväll har Melvin gjort terminens sista läxa (tror vi). Det är en sådan frihet även för oss föräldrar att det blir lite läxfritt nu några månader. Mer tid att umgås och göra roliga saker istället.

Nu slappar vi i soffan. Jag surfar runder och suger in inspiration i vanlig ordning. Titta får man :)

Här kommer lite bilder från cybervärlden...


Balkonginspo! Wow!


Pergola - in my dreams!


Underbara trädäck! Vill ha!


En lummig & vindstilla myshörna - yes please!


Trädäck & växter!




Ha en underbar kväll!
Hörs säkert imorgon igen. Tack för att ni hänger med jämt och ständigt...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards