Sylvia

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Sylvia - 27 maj 2015 21:40

Go'kväll!

Då har det varit en dag full av aktiviter som de flesta dagar nu när våren och sommaren snart är här. Vår och sommar om man ser till datumen i almanackan alltså!


Hoppas problemet löses VÄLDIGT snabbt. Jag fryser så jag blir knäpp. Jag fryser hemma, jag fryser ute, jag fryser på jobb och jag fryser i sängen!
Min kropp och själ behöver sol och värme precis som 9 miljoner andra svenskar! Så kom igen nu!!

Vi har varit på utvecklingssamtal med Melvin och han fick en stor OK-stämpel i rumpan :)

Sen var det dags att inta Fortuna strand för grillning och en runda brännboll med föräldrar, syskon, elever i årskurs tre och några fröknar. Det är kul med brännboll men man gör det alldeles för sällan så man är ju lite ringrostig.




Trots hotfulla moln så klarade vi oss utan regn under tiden vi var på stranden. Sen kom det!


I vanlig ordning skulle Melvin öva på volter. Därmed fick vi halva stranden med oss hem :) ser det dock som ett sommartecken - positivt alltså.

Igår handlade jag skolavslutningskläder till Melvin innan jag träffade tjejerna på Jou San. Jag hade kollat lite med Melvin vad han kunde tänka sig och fick chansa lite på storlekarna. Han fick mannekänga nu ikväll. Det blev full pott! Blå chinosbyxor, blå- och vitrutig skjorta och ett par beige shorts i reserv OM det skulle råka bli 20 grader på skolavslutningsdagen.


Skor ska vi ha tag på sen är Melvin klar. Oliver ska ha shorts oavsett väder på skolavslutningen, det har han redan talat om. Punkt. Han har två par snygga att välja på sedan förra sommaren. Däremot vill han ha en Ralph Lauren skjorta...... En sådan är ju nästan gratis! Vi får se hur det blir med den saken.

Tänk att det är sommarlov om...


Härligt!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards